KAYABAŞI, ULUSAL YETERLİLİK SİSTEMİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE KALİTE GÜVENCESİ ÇALIŞTAYINA KATILDI
Genel Başkan Yardımcımız ve MYK Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Ali Kayabaşı, Konfederasyonumuz HAK-İŞ’i temsilen 7-8 Mayıs 2026 tarihlerinde, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan Başkanlığında Mesleki Yeterlilik Kurumu tarafından düzenlenen "Ulusal Yeterlilik Sisteminde Sürdürülebilirlik ve Kalite Güvencesi Çalıştayı"na katıldı.
Kayabaşı, eğitim, istihdam ve üretim arasındaki bağın güçlendirilmesinin çalışma hayatı için hayati önem taşıdığını vurguladı. Kayabaşı, "Nitelikli, belgeli ve yetkin iş gücünü artırmak hedefiyle, mesleki yeterlilik sistemimizi daha verimli hale getirecek adımları kararlılıkla atmaya devam edeceğiz"dedi.
Mesleki Yeterlilik Kurumu çalışmalarının önemine değinen Kayabaşı, "Ülkemizin insan kaynağını geleceğe hazırlayan bu önemli vizyona katkı sunan başta Mesleki Yeterlilik Kurumumuz olmak üzere, tüm paydaşlarımıza ve belgelendirme kuruluşlarımıza teşekkür ediyoruz"dedi.
© 2024-2025 HAK-İŞ Konfederasyonu