SUMUD İÇİN NÖBETTEYİZ EYLEMİNE KATILDIK
Genel Sekreterimiz Hamdi Abdullah Koçoğlu, Konfederasyonumuz HAK-İŞ’i temsilen 19 Mayıs 2026 tarihinde İstanbul Üsküdar meydanında “Sumud İçin Nöbetteyiz” temasıyla düzenlenen destek mitingine katıldı.
Programa, Genel Sekreter Yardımcımız Hamdi Abdullah Koçoğlu, HAK-İŞ İstanbul İl Başkanımız Mustafa İluk, Üye Sendikalarımızın İstanbul İl Teşkilatları, Sivil Toplum Kuruluşlarının Temsilcileri, basın mensupları ile Global SUMUD Filosu destekçisi binlerde Filistin sevdalısı katıldı.
“Koçoğlu Uluslararası Kuruluşlara ve Hükümetlere Çağrıda Bulundu”
Eylemde sivil toplum örgütleri ve uluslararası kuruluşlara
çağrıda bulunan Genel Sekreter Yardımcımız Hamdi Abdullah Koçoğlu, Genel
Başkanımız Mahmut Arslan ve Genel Sekreter Yardımcımız Fatma Zengin başta olmak
üzere tüm aktivistlerin derhal ve koşulsuz serbest bırakılması gerektiğini
vurguladı. Koçoğlu, uluslararası kuruluşlara, hükümetlere seslenerek İsrail
tarafından hukuksuz şekilde alıkonulan aktivistlerin serbest bırakılması için
gerekli girişimlerin bir an önce başlatılmasını istedi.
© 2024-2025 HAK-İŞ Konfederasyonu